Repere orare | Jocuri şi activităţi didactice alese | Activităţi tematice/ pe domenii experienţiale | Rutine, tranziții/Activităţi de dezvoltare personală |
8:00-8:30 | Jocuri şi activităţi liber-alese | – | Rutină: Primirea copiilor (deprinderi specifice)
Activitate individuală de explorare a unui subiect de care este interesat copilul. |
8:30-9:00 | – | – | Rutină: Micul dejun (deprinderi specifice) |
9:00-11:00 | Jocuri şi activităţi liber-alese | Activităţi tematice/ pe domenii experienţiale | Rutină: Întâlnirea de dimineaţă (15 min.)
Rutine şi tranziţii care să vizeze pregătirea copiilor pentru activitățile care urmează (deprinderi de igienă individuală şi colectivă, deprinderi de ordine şi disciplină, deprinderi de autoservire etc.) Rutină: Gustarea (deprinderi specifice) |
11:00-13:30 | Jocuri şi activităţi liber-alese | – | Rutine şi tranziţii care să vizeze pregătirea copiilor pentru activitățile liber-alese și, implicit, derularea jocurilor și a activităților recreative, în aer liber (deprinderi igienă individuală şi colectivă, deprinderi de ordine şi disciplină, deprinderi de autoservire, deprinderi motrice, deprinderi de comunicare și cooperare etc.)
Rutină: Masa de prânz (deprinderi specifice) |
13:30-15:30 | Activităţi de relaxare
Jocuri şi activităţi liber-alese |
– | Rutine şi tranziţii care să vizeze pregătirea copiilor pentru perioada de somn/relaxare (deprinderi de igienă individuală şi colectivă, deprinderi de ordine şi disciplină, deprinderi de autoservire, deprinderi de lucru independent). |
15:30-16:00 | – | – | Rutină: Gustarea (deprinderi specifice) |
16:00-17:30 | Jocuri și activități liber-alese | Activităţi recuperatorii şi ameliorative, pe domenii experienţiale
Activități de dezvoltare a aptitudinilor individuale |
Rutine şi tranziţii care să vizeze pregătirea copiilor pentru activitățile liber-alese și, implicit, derularea jocurilor de dezvoltare a aptitudinilor individuale (deprinderi de igienă individuală şi colectivă, deprinderi de ordine şi disciplină, deprinderi de autoservire, deprinderi de comunicare și cooperare, deprinderi de lucru independent etc.) |
17:30-18:00 | – | – | Rutină: Plecarea copiilor acasă (deprinderi specifice) |